Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф 5-дневен празничен тренировъчен план

5-дневен празничен тренировъчен план

5-дневен празничен тренировъчен план - изображение

Времето около Нова година е отрупано с „напрегнати моменти“ особено за хората, които се опитват да поддържат красива фигура. Масите постоянно са отрупани с лакомства и човек е предразположен към преяждания, с които се нанасят сериозни щети на тялото, изразяващи се в натрупване на много излишни килограми. Много често, след празниците, оформената коремна преса се превръща в добре изгладен корем, а понякога и с няколко гънки. Най-добрият начин да се избегне това, е като останете в играта. Дори и да се изкушавате от храната, погрижете се да имате добра контраатака!

Как работи празничния тренировъчен план

Хубавото е, че тренировките отнемат само по 30 минути, но има и лоша новина за вас – за това време, вие ще изгорите всички калории, които са минали през устата ви. Планът е така структуриран, че да се съобрази с краткото време, което можете да отделите за тренировки около празниците. Използват се големите многоставни упражнения, а почивките са или много кратки или отсъстват напълно. Изпълнението на движенията като мъртва тяга, набиране на лост, вдигане от лежанка и клековете изразходва много енергия и когато не почивате между сериите, тогава интензивността на тренировката става много висока. В допълнение към тях, когато се правят и упражнения с тежестта на тялото под формата на кръгове, за допълнително ускоряване на метаболизма. Всички 5 тренировки са с продължителност около 30 минути.

Посещавайте фитнеса в дните, в които ще правите големите многоставни упражнения, а тези дни, в които тренирате с тежестта на тялото, тренирайте у дома, за да държите метаболизма си ускорен!

Първи ден

Упражнение  Серии  Повторения  Почивка
Мъртва тяга с трап бар 10  0-30 сек.
Гребане с дъмбели с наклон напред 10  0-30 сек. 
Лицеви опори  10  0-30 сек. 
Набиране на лост с утежнение 10  0-30 сек. 

Втори ден

Упражнение Серии Повторения Почивка
Клек с тежестта на тялото 10  0-30 сек. 
Лицеви опори с близко поставяне на дланите  10  0-30 сек. 
Повдигане на изпънати крака от лег 10  0-30 сек. 
Пълзене с ръце напред и назад, без да движите краката  10  0-30 сек. 

Трети ден

Упражнение Серии Повторения Почивка
Преден клек  10  0-30 сек. 
Вдигане от лежанка  10  0-30 сек. 
Кофички  10  0-30 сек. 
Страничен напад  10  0-30 сек. 

Четвърти ден

Управление  Серии  Повторения  Почивка 
Люлка с пудовка  10  0-30 сек. 
Щангистко обръщане с пудовка  10  0-30 сек. 
Гоблет клек  10  0-30 сек. 
Коремни преси с утежнение  10  0-30 сек. 

Пети ден

Упражнение Серии Повторения Почивка
Клек с щанга  10  0-30 сек. 
Придърпване на горен скрипец с широк хват  10  0-30 сек. 
Вдигане от лежанка с тесен хват 10  0-30 сек. 
Преден клек с дъмбели 10  0-30 сек. 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЛайфстайлСоциални грижиЛюбопитноОрганизацииНовиниИсторияНормативни актовеТестовеДиетиЗдравни съветиХранене при...