Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тонус и бодър дух 5 упражнения тонизиращи цялото тялото, за които Ви е нужна само стена

5 упражнения тонизиращи цялото тялото, за които Ви е нужна само стена

5 упражнения тонизиращи цялото тялото, за които Ви е нужна само стена - изображение

Ако не разполагате с голямо жилище, но искате да поддържате форма у дома, тези лесни тонизиращи упражнения за цялото тяло ще Ви бъдат от голяма полза. С тяхна помощ за кратко време ще успеете да стегнете бедрата, седалището и корема и то без нужда от тежести или специални уреди. За постигането на този ефект те използват гравитацията и тежестта на собственото Ви тяло, а единственото нещо, от което се нуждаете е килимче за йога и свободна стена.

Ако искате да подобрите още повече резултатите си може да съчетаете тези упражнения с някакъв вид кардио тренировка, като бягане, колоездене, скачане на въже и др. За максимален ефект правете упражненията поне 3 пъти седмично.

Упражнение 1

  • Сложете килимчето за упражнения в близост до свободна стена.
  • Легнете по гръб и поставете ходилата си върху стената.
  • Заемете такава позиция, че седалището Ви да е отделено от пода.
  • Поставете лявото си ходило на дясното коляно.
  • Без да движите останалата част на тялото започнете да се избутвате с крак от стената и да правите леки пуслсации.
  • Направете 30 пулсации.
  • Сменете крака и направете същото, подпирайки се с другия крак.

Упражнение 2

  • Легнете по гръб и поставете краката си върху стената.
  • Бавно спуснете левия си крак настрани по стената.
  • Останете в тази позиция за 30 секунди, след което повдигнете крака отново до горе.
  • Направете същото с другия крак.
  • Направете по 5 повторения за всеки крак.

Упражнение 3

  • Останете в позиция по гръб с изпънати крака върху стената.
  • В това положение седалището, подбедриците и петите Ви трябва да докосват стената.
  • Протегнете дясната си ръка и се опитайте с нея да достигнете до дясното ходило.
  • При това движение заедно с ръката от пода се повдигат и главата и дясното рамо.
  • Задръжте за 30 секунди, след което се спуснете до изходна позиция.
  • Повторете същото с лявата ръка.
  • Направете по 5 повторения с всяка ръка.

Упражнение 4

  • От позиция легнали по гръб, преминете в свещ, използвайки стената за упора.
  • Повдигнете седалището максимално нагоре, сложете ръце на кръста, а левия крак спуснете в посока към пода.
  • Останете в тази поза за 30 секунди, след което поставете левия крак на стената, а спуснете десния.

Упражнение 5

  • Легнете по гръб и поставете ходилата си на стената на малко по-голяма височина.
  • Ръцете оставете на пода с длани обърнати надолу.
  • Повдигнете седалището нагоре.
  • В крайно положение само раменете ви трябва да са върху пода, а останалата част от гърба да е във въздуха.
  • Задръжте тази позиция за 30 секунди.
  • Спуснете отново до долу, след което направете още поне 4 повторения.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСоциални грижиЗдравни съветиСнимкиЛюбопитноАлтернативна медицинаПсихологияЛайфстайлАнкетиЛеченияТестовеСпециалисти