Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Гръбни екстензии върху фитнес топка

Гръбни екстензии върху фитнес топка

Гръбни екстензии върху фитнес топка - изображение

Гръбните екстензии върху фитнес топка са едно страхотно упражнение за подобряване на гъвкавостта и силата на гръбните и коремните мускули на тялото. Поради нуждата от постоянно балансиране в следствие на движението на фитбола, освен големите мускулни групи в целия торс, тук се включват и повечето малки и дълбоки мускули, които се стремят да стабилизират самите движения.

Упражнението може да се включи във вашата програма за гръб, като препоръчителните серии от него са 3, като повторенията са между 15 и 20.

Начин на изпълнение

  1. Легнете върху фитнес топката с лице към пода, стъпвайки само върху пръстите на краката си на пода, за да запазите баланса.
  2. Кръстосайте ръцете си върху гърдите или ги поставете зад врата, след което вдигнете торса си от топката, извивайки възможно най-силно гръбнака си назад.
  3. Бавно върнете в начална позиция.
  4. Повторете 15-20 пъти, в 3 серии.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛайфстайлЛюбопитноАнкетиРецептиАлтернативна медицинаНовиниЛеченияСнимкиПсихологияТестовеСпециалистиСпорт и туризъмХранене при...ОрганизацииПроизводителиДиети