Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Дълбок клек

Дълбок клек

Дълбок клек - изображение

Това е върховният дълбок клек – единственият, който не можете да правите с големи тежести. Мнозина се притесняват, че той би натоварил прекалено много коленете и неправилното дозиране на тежестите би довело до увеличаване на риска от контузии при изпълнението му. В действителност обаче, когато издърпате назад бедрата си при клека, фокусът се насочва към дупето много повече от обикновения клек и неговите сухожилия поемат натоварването от коленете.

Начин на изпълнение на дълбок клек

Легенда на картинката 1. Обикновен клек, 2. Дълбок клек
  1. Застанете в класическата позиция за клек: Погледът напред, гърбът изправен, коленете леко свити, краката разтворени малко над широчината на раменете, с пръсти сочещи навън. Ако все пак сте решили да използвате тежест, нека тя бъде съвсем лека.
  2. Бавно се спуснете в клек, снижавайки дупето си надолу към пода, достигайки възможно най-близо до него, но без да го докосвате. Уверете се, че коленете не преминават пред пръстите на краката ви, отведете бедрата си назад, за да поддържате правилна поза.
  3. Върнете се в начална позиция, направете 3 серии по 20-30 повторения.

Съвет: Използвайте само тежестта на тялото си, тя е напълно достатъчна за постигане на чудесни резултати, а именно стегнато и много добре оформено дупе и страхотен тонус на мускулите на краката.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиАнкетиВидеоЛайфстайлПсихологияЛюбопитноСнимкиАлт. медицинаЛеченияТестовеСпециалистиСпорт и туризъмХранене при...ОрганизацииНовиниОбразованиеПроизводители