Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Фермерска разходка

Фермерска разходка

Фермерска разходка - изображение

Най-доброто упражнение за топене на мазнини, което никога не сте опитвали

Разходката чудо, така най-добре може да се опише фермерската разходка. Това е едно много просто упражнение, което много бързо топи мазнините по тялото. Всички часове прекарани в тичане, изкачване по стълби, колоездене и други, не са дори наполовина толкова ефективни, колкото фермерската разходка.

Какво представлява това упражнение?

Разходка. Е, не е чак толкова просто. Ходенето се извършва с носене на тежести. Упражнението е доста трудно и напряга почти всички мускули в тялото, като по този начин се изгражда здраво ядро и калориите се горят светкавично бързо.

Защо да променяме кардио тренировката си?

Налагало ли ви се е да променяте графика си драстично? На повечето от нас се случвало. Например, започвате нова работа, при което се налага да ставате в 6 часа, вместо в 8. През първите няколко дни е ужасно трудно, след първите две седмици започвате да се събуждате малко по-лесно, докато след месец ставате, дори преди алармата да ви събуди. Просто свиквате и тялото се адаптира. Същото нещо се получава и при тренировките. Когато непрекъснато се подлагате на едни и същи упражнения с еднаква интензивност, тогава резултатите постепенно ще започнат да се влошават и топенето на мазнините ще стане много по-бавно. Просто възвращаемостта от положения труд ще бъде прекалено ниска.

Можете да избегнете това, като вкарвате упражнения, които тялото ви не познава и резултатите от тях ще са много ясно забележими за кратко време. Добре е да се включват такива движения, които засягат по много мускулни групи наведнъж, като например мъртвата тяга или споменатата фермерска разходка. Последната има поразителен ефект върху интензивността на сърдечния ритъм и се получава горене на калории до 24-72 часа след тренировката. Това означава, че мазнините ще продължат да се изгарят почти до следващия път, в който правите фермерска разходка.

Как се включва фермерската разходка в тренировъчната програма?

Това може да стане по различни начини:

  • След тренировка – 2-3 серии по 30 метра

  • Като допълнение – същия брой серии и разстояние, но се правят в началото, средата и края на тренировката

  • За кондиция – прави се в дните без тренировка. Използвайте по-малки килограми, но увеличете сериите и дължината на изминатото разстояние.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛюбопитноЛайфстайлАнкетиАлтернативна медицинаНовиниСпорт и туризъмСнимкиМедицински изследванияКлинични пътекиХранене при...ОрганизацииЛеченияСпециалистиЗаведенияБотаникаПсихологияТестовеДиетиЗаболявания (МКБ)Производители