Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Истината за големите ръце

Истината за големите ръце

Истината за големите ръце - изображение

Големи ръце, това е най-обсебващата тема за над 90% от трениращите. Сякаш има нещо магическо в това нещо. За много от трениращите обаче е тайна, че не може да се очаква да тренират само за ръце и да се очаква от тях да растат бързо. Ако не се постигат желаните резултати бързо, много от бодибилдерите започват да си мислят какви добавки и химия да приемат.

Истината е, че човешкото тяло е фино настроена машина, която позволява съвсем слабо получаване на асиметрия. Така, че ако посветите голямата част от тренировките само на ръцете си, вие ще постигнете някакъв напредък, но той много бързо ще спре и ще се получи застой. Самият организъм е виновен за това, той няма да ви позволи да развиете големи ръце, а всички останали части от тялото ви да си останат същите.

Като цяло, подобрението в размерите на ръцете се свързва с покачването на телесна маса. Според много от експертите в културизма, за всеки един сантиметър покачване на обиколката на ръката (който да се задържи), вие трябва да качите по около 6 килограма, разпределени по цялото тяло. С други думи, за да направите значително подобряване в размера на ръцете си, ще трябва да повишите мускулната си маса по цялото тяло.

Така, че за да изградите големи ръце, най-добре е да съставите тренировъчна програма около трите големи вдигания – клякания, тяга и лежанка и вместо да правите по над 15 повторения в много серии сгъвания и разгъвания на ръцете, с което ги претоварвате, просто вижте следната програма, която ще ви донесе много по-големи ползи. Можете да я следвате точно такава, каквато е тук или да си създадете ваша собствена, на база на посочените упражнения. Не се притеснявайте, че някой от упражненията не са за ръце, както ви обясних по-рано, това е правилният начин:

Понеделник

  •  Клекове без утежнение - 2 серии х 10 повторения
  • Бедрени сгъвания от лег - 2 х 10
  • Коремни преси - 3 серии до отказ

Сряда

  • Тласкане на щанга от лежанка - 2 х 6-8
  • Военни преси - 2 х 6-8
  • Кофички - 2 х 10-12

Петък

Може тренировката да не ви изглежда тежка, но опитайте и вижте изумителните резултати!

 

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиИзследванияЛайфстайлСнимкиЛюбопитноХранене при...НовиниАлт. медицинаЛечения