Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Коремни кръгове с тежест върху фитбол

Коремни кръгове с тежест върху фитбол

Коремни кръгове с тежест върху фитбол - изображение

Може би всеки от вас знае как се изпълняват коремни преси върху фитбол, но тези движения са основно за правия коремен мускул. Упражнението, което ще ви представим днес е уникално с това, че то работи за всички коремни мускули (правия коремен мускул, косите мускули, както и дълбоките напречни мускули), плюс долната част на гърба и бедрата. То се нарича коремни кръгове с тежест, като най-лесно се изпълнява с диск от щанга, но може да го замените с дъмбел. От това движение се правят 3 серии с по 15-20 повторения, като на всеки 4 повторения се сменя посоката на въртене, с което коремната стена се удря от всички ъгли.

Начин на изпълнение

Начална позиция: Седнете върху фитнес топката и задръжте пред гърдите си не много тежък диск от щанга! Плъзнете се леко напред, след което отпуснете гърба си върху топката!

Движението: Започнете да правите кръгови движения по посока на часовниковата стрелка чрез стягане на коремните мускули! След 5 повторения сменете посоката! Дръжте краката си стабилно и брадичката далеч от гърдите си! Не забравяйте да дишате през цялото време, без да задържате дъха си!

Как да увеличите натоварването: Поставете диска от щанга зад врата!

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноСнимкиЗдравни съветиАнкетиДиетиАлтернативна медицинаПсихологияЛеченияТестовеСпециалистиСпорт и туризъмХранене при...ОрганизацииНовиниПроизводители