Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Навеждане напред от стоеж с щанга на раменете

Навеждане напред от стоеж с щанга на раменете

Навеждане напред от стоеж с щанга на раменете - изображение

Навеждането напред от стоеж с щанга на раменете е едно от най-стойностните упражнения за седалищните мускули, както и за тези на кръста. Може да се използва от всички трениращи без значение от степента им на тренираност, разбира се трябва да се съобрази масата на щангата. Препоръчително е да се използва прав лост с по-малка дължина. Поставя се на раменете, като трябва да се придържа с ръце. Това упражнение е много популярно сред билдерите като „Добро утро“. За по-голямо удобство можете да поставите мека кърпа между раменете ви и лоста.

Как се изпълнява навеждането с щанга на раменете от стоеж?

  1. Вдигнете щангата на раменете си и разтворете леко краката си.

  2. Започнете бавно да се навеждате напред, като движението идва единствено от кръста ви.

  3. Когато торсът ви застане успоредно на земята, започнете да се повдигате до достигане на начално положение.

Как да изпълните правилно навеждането с щанга на раменете?

Когато се изпълнява с правилните тежести, това упражнение не е опасно. То трябва да се изпълнява плавно и без резки движения. Така ще предпазите кръста си от натоварвания и контузии и ще имате най-големи ползи от изпълнението на упражнението. Гърбът ви трябва да бъде изправен, а през цялото време на изпълнението погледът ви трябва да бъде напред.

Серии и повторения на упражнението

Навеждането с щанга на раменете работи много добре за заздравяването на кръста. Повторенията при него препоръчително са между 10 и 15 с неголяма тежест, в 3-4 серии.

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиНовиниСнимкиАлт. медицинаИзследванияЛайфстайлКлинични пътекиЗаболявания (МКБ)ЛюбопитноЛеченияПсихологияАнкетиТестовеВидеоСпециалисти