Начало Спорт Влез във форма Йога и Пилатес Пилатес 100 - едно единствено упражнение за оформяне на корема

Пилатес 100 - едно единствено упражнение за оформяне на корема

Пилатес 100 - едно единствено упражнение за оформяне на корема - изображение

Стегнатият корем не е просто красива фасада... Той помага за предотвратяване на травмите при тренировка, подобрява стойката, а също така е средство за предпазване от хронични болки в гърба.

Преди да легнете на пода и да започнете да правите коремни преси, по-добре вижте днешното ни предложение – Пилатес 100. Това базово упражнение превръща корема в пещ отвътре – навън, тъй като засяга сериозно дълбоките коремни мускули. Освен това, движението подобрява контрола на дишането и носи много сериозни позитиви в цялата средна част на тялото.

Ето как се изпълнява упражнението Пилатес 100:

  • Легнете по гръб на пода, свийте коленете си и стъпете с ходилата си на пода! Стегнете корема си, но се фокусирайте не върху повърхността му, а върху вътрешните мускули!

  • Издишайте и повдигнете горната част на гърба си, след което протегнете ръце към краката си (с длани насочени към земята). Дръжте ръцете си на около 5 сантиметра над пода.

  • Изпънете краката си и ги вдигнете под ъгъл около 45 градуса. Пръстите са изпънати в шпиц.

  • Започнете да правите пулсиращи движения с ръцете нагоре-надолу с малка амплитуда. Вдишвайте в рамките на 5 повдигания и сваляния на ръцете, след което издишайте за същите повторения. Така завършвате един цикъл и трябва да се върнете в начално положение. Направете още 9 цикъла, за да извършите 100 напомпвания нагоре-надолу!

Коремът ви през цялото време е ангажиран, за да запази стабилността на позицията ви. Не докосвайте с долната част на ченето гърдите си, а запазвайте разстояние между тях!

Ако този вариант на упражнението ви затруднява, като начало можете да започнете да изпълнявате по-лесният вариант, който се изпълнява без изпъване на краката (те си остават свити, както в началната позиция). След като свикнете с тази вариация, тогава преминете към по-сложният начин на изпълнение!

Още по темата:

4.0, 5 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлАлтернативна медицинаСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноИсторияДиетиПсихологияЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти