Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Скокове върху кутия

Скокове върху кутия

Скокове върху кутия - изображение

Скоковете върху кутия (или друга стабилна основа като стъпало, пейка и други) са базисното упражнение за изграждане на сила и експлозивност в долната част на тялото – компонентите, важни за по-тежките движения като клек с щанга и лег преси. Освен това, скоковете подобряват баланса на тялото и при тяхното изпълнение се изгаря солидно количество калории.

Начин на изпълнение на скокове върху кутия

  1. Направете лек стречинг на бедрата и прасците си и ги загрейте леко, за да сте сигурни, че няма да получите контузия.

  2. Изберете подходящи обувки, които са с добри подметки, за да избегнете подхлъзването при скока върху кутията. По същата причина е важно да не се скача върху мокра кутия.

  3. Застанете с лице към кутията на около 60 сантиметра от нея.

  4. Леко приклекнете до заставане на бедрата ви успоредно на земята.

  5. Скочете високо и стъпете върху кутията с двата крака едновременно. Можете да замахнете с ръце при отскачането, като това помага за запазване на баланса си.

  6. След това отскочете назад и се приземете отново с двата крака. При съприкосновението със земята приклекнете леко, за да абсорбирате силата на удара.

  7. Веднага след това повторете скока.

  8. Направете минимум 10 повторения, но препоръчителните са между 20 и 30 в 3 серии.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлЛюбопитноЗдравни съветиНовиниСнимкиАлтернативна медицинаПсихологияЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти