Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Странично качване върху пейка

Странично качване върху пейка

Странично качване върху пейка - изображение

Може би сте правили упражнението качване на пейка, но е време да го усложните и да опитате странично качване, с което ще се фокусирате върху усъвършенстване на бедрата, както и на седалищните мускули. Упражнението е още една стъпка към извайването на фигура като пясъчен часовник, затова със сигурност ще искате да го включите към тренировъчната си програма.

Предупреждение: Със сигурност това упражнение ще ви донесе мускулна треска след първите му изпълнения, като това се дължи на факта, че това не е типа движения, които са обичайни за тялото. В началото започнете без много натоварвания и само със собственото тегло, а след като се адаптирате започнете да правите и повече повторения и с дъмбели в ръце.

Странично качване върху пейка

  1. Застанете странично на пейка или лежанка, държейки дъмбел във всяка ръка.

  2. Вдигнете по-близкият до пейката крак и го поставете върху нея. Бавно се вдигнете и поставете и другия крак.

  3. Слезте от другата страна на пейката и повторете огледално.

Направете 3 серии по 12-15 повторения.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛеченияНовиниСнимкиЛюбопитноДиетиМедицински изследванияЗдравни съветиНормативни актовеАлтернативна медицинаПсихологияЛайфстайлАнкетиТестовеСпециалисти