Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения За бременни Странично повдигане за външна част на бедрата

Странично повдигане за външна част на бедрата

Странично повдигане за външна част на бедрата - изображение

Цел на страничното повдигане на крак за външна част на бедрата

Това упражнение се използва за укрепване на мускулите от външната част на бедрата, както и на седалищните мускули. Не е необходимо специално оборудване, само гладка, но не твърда повърхност.

Техника на изпълнение

  1. Легнете на лявата си страна и подпрете главата си с длан, като всички части на тялото ви трябва да са в една линия.

  2. Бавно повдигнете горния си крак нагоре и леко назад, възможно най-високо.

  3. Задръжте докато преброите бавно до 5 и след това спуснете до долу.

  4. Направете 5 повторения, след което се завъртете надясно и повторете цялата процедура отново.

  5. Направете 4 смени на страните, така че повдиганията на всеки крак да станат по 20.

Ключови моменти, които трябва да запомните

  1. Спускайте крака си бавно и контролирано, не го оставяйте сам да пада.

  2. Можете да държите горният си крак леко свит в коляното.

  3. За по-лесен баланс можете да свиете долният си крак.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортНовиниЛеченияСнимкиЛюбопитноДиетиИзследванияАлт. медицинаЗдравни съветиЛайфстайлПсихологияАнкетиВидеоТестовеСпециалисти