Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Отслабване Страхотно тяло в домашни условия само за 10 минути с тренировката 5-10-15

Страхотно тяло в домашни условия само за 10 минути с тренировката 5-10-15

Страхотно тяло в домашни условия само за 10 минути с тренировката 5-10-15 - изображение

5-10-15. Това е всичко, което трябва да запомните за тази бърза и интензивна домашна тренировка, с която ще стегнете ръцете, горната част на гърба, средната част на тялото си, краката и седалищните мускули, само за 10 минути. Вие нямате нужда от скъпи фитнес карти, а също така и тренировъчно оборудване. Единствено се нуждаете от решимост да дадете всичко от себе си.

Начин на изпълнение: Настройте брояч за 5 минути! Изпълнявайте долу посочените упражнения с определените повторения без пауза, в рамките на 5 минути! Направете двуминутна почивка след изтичането на времето, след което повторете за още 5 минути! В рамките на това време се стремете да направите между 3 и 5 кръга от трите упражнения!

Упражненията

Кръстосани лицеви опори – 5 повторения

* За да видите упражнението в движение, поставяйте и отмествайте курсора на мишката върху нея

  • Застанете в позиция за лицеви опори, но дланите ви са под гърдите, като ръцете ви са кръстосани и пръстите ви сочат странично на тялото ви! Краката ви са разтворени на широчината на раменете и корема ви е стегнат.

  • Спуснете се в лицева опора, като спуснете лактите си на пода, подпирайки се на тях и на предмишниците ви!

  • След това се вдигнете обратно до начална позиция!

  • Ако това е над възможностите ви, можете да изпълнявате движението на колене.

Коремни преси диамант – 10 повторения

  • Легнете по гръб с разтворени крака във формата на диамант, с долепени едно към друго ходила и колене разтворени странично възможно най-широко (позата е позната и от йогата като „Богиня“)!

  • Вдигнете торса си нагоре, изпълнявайки коремна преса, и докоснете с ръце пода пред краката ви!

  • Бавно се върнете в начална позиция, за да завършите 1 повторение!

Клек с изпънати напред ръце – 15 повторения

  • Застанете с крака разтворени на широчината на раменете и пръсти широко разтворени странично! Изпънете ръцете си напред, на нивото на гърдите ви!

  • Прехвърлете тежестта на тялото си върху петите и клекнете възможно най-дълбоко, като се стремите коленете ви да не преминават пред пръстите на краката ви! Дръжте корема си стегнат по време на клека и не променяйте позицията на ръцете си!

  • Натиснете пети към пода и се изправете в начална позиция за завършване на повторението!

Още по темата:

5.0, 4 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСпециалистиИсторияНормативни актовеКлинични пътекиСоциални грижи