Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За мускулна маса Тренировка за крака за начинаещи

Тренировка за крака за начинаещи

Тренировка за крака за начинаещи - изображение

Ако тепърва навлизате в света на фитнеса и тренировките и искате да изградите красиво тяло, запомнете едно много важно правило – всичко започва и завършва с краката. Това е може би най-важната мускулна група, която трябва да поддържате и развивате. Без тях няма как да постигнете нещо значимо, защото както знаете, къщата се строи върху стабилна основа. Затова е важно краката да се тренират поне веднъж седмично, като по този начин ще дадете тласък за развитието и на горната част на тялото.

Днешната тренировка за крака за начинаещи е специално разработена именно за тепърва започващите да се занимават с фитнес. Тя включва най-основните упражнения, с които се засягат всички 5 мускулни групи, съставящи долната част на тялото – квадрицепси (четириглав бедрен мускул), задна част на бедрата, седалищни мускули, аддуктори и прасци.

Тренировка за крака за начинаещи

Упражнение

Снимка

Серии

Повторения

Почивка в секунди

Клек с щанга

 

4

10-12

60

Бедрени разгъвания на машина

 

3

12-15

45

Бедрени сгъвания от лег на машина

 

3

12-15

45

Калф преси от седеж

 

3

15

30

Редактор: Костадин Йочев

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноАлт. медицинаРецептиЛайфстайлСнимкиНовиниДиетиИзследванияЗдравни съветиХранене при...