Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения За бременни Упражнения за бременни: Странични клекове

Упражнения за бременни: Странични клекове

Упражнения за бременни: Странични клекове - изображение

Целта на страничните клекове е да се укрепят адукторите и бедрените мускули и тези на седалището. Не се нуждаете от никакво оборудване, само гладка, но не твърда повърхност.

Техника за изпълнение

  1. Застанете изправени, като пръстите на краката ви са насочени напред.

  2. Направете крачка встрани и след стъпването на земята леко приклекнете.

  3. Поддържайте теглото си равномерно между петите и пръстите на краката ви.

  4. Разстоянието между краката ви не трябва да бъде много голямо. Изправете се и се върнете обратно в изходно положение.

  5. Повторете това действие 10-15 пъти на едната страна, след което и на другата.

Запомнете:

Вдишвайте при всяка стъпка встрани и издишвайте при връщането в начална позиция. Дръжте гърба си изправен, а корема ви трябва да е леко напред. Ако клековете встрани са ви лесни, тогава можете да вземете някаква тежест в ръцете си, за да увеличите трудността. 

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛеченияНовиниЗдравни съветиАлтернативна медицинаВидеоБотаникаСнимкиПсихологияЛюбопитноЛайфстайлАнкетиТестовеСпециалистиИсторияСоциални грижиКлинични пътекиНаучни публикацииЗдравни проблемиМедицински изследванияФизиологияНормативни актовеПроизводителиХранене при...Интервюта