Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Щангистко изтласкване с пудовка

Щангистко изтласкване с пудовка

Щангистко изтласкване с пудовка - изображение

Спестете време и изградете силна горна и долна част на тялото си с щангистко изтласкване с пудовка. Това упражнение ангажира и коремната област, за да се запази стабилността на тялото. За да се извършват взривните движения се включват много мускулни групи, а именно тези в ръцете, раменете, гърдите, седалището прасците и бедрата.

Как се изпълнява щангистко изтласкване с пудовка?

  1. Застанете с крака на широчината на раменете, като пудовката е поставена между тях. Клекнете, за да хванете уреда, като поддържате гърба си изправен.

  2. Изправете се вдигайки пудовката към гърдите си. Със залюляващо движение завъртете тежестта така, че тя да премине над китката ви и да легне на горната част на предмишницата ви. Задръжте пудовката близо гърдите и рамото си, а лакътя е почти до тялото.

  3. С едно движение, отскочете и в същото време изтласкайте над главата си пудовката. При приземяването леко присвийте коленете си.

  4. След това, по обратният ред върнете пудовката на земята. Това е едно повторение. Изпълнете по 2 серии с всяка ръка с 6 до 8 повторения.

Как да движите китките си?

Уверете се, че завъртате плавно пудовката около китките си, вместо да я засилвате и блъскате в предмишницата. Така със сигурност ще си спестите доста болезнена контузия.

Предимството на скоростта

Извършвайте повторенията бързо, за да получите максимално добри резултати от изтласкването на пудовка.

Съветът ми към вас

Поддържането на правилна поза е най-важната част от упражнението. Изправеният гръб и стягането на корема ще предпази кръста ви от травми и прищипвания на нерви.

 

Още по темата:

5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортНовини