Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми За релеф Комплекси за релефна физика с дъмбели и щанга

Комплекси за релефна физика с дъмбели и щанга

Комплекси за релефна физика с дъмбели и щанга - изображение

 

Толкова е лесно тялото ви да се адаптира към различните методи на тренировка, особено когато става въпрос за загуба на мазнините. През последните години започва да навлиза един нов начин на провеждане на тренировките, а именно комбиниране на стандартните и популярни упражнения в програмата с много от пренебрегваните упражнения, които дават нов стимул и стресират мускулите по различен начин, с което ги карат да растат и да се изчистват от мазнините.

Когато се правят такива комплекси, те ви дават най-доброто от двата свята, за да отговорят на вашите цели.

Какво представляват комплексите?

Комплексите представляват серия от упражнения, които се изпълняват едно след друго, без да се оставя щангата или дъмбелите между тях. Обикновено комплексите включват между 3 и 6 упражнения. Трениращият трябва да се съобрази с това, че упражненията се правят с правилната форма, тежестите трябва да са все пак достатъчно предизвикателни, но позволяващи пълното изпълнение на зададените серии и повторения. Много важен е изборът на упражнения, които трябва да преливат едно в друго и да се допълват взаимно. Това дава възможност на трениращият да направи по-плавен преход, без да рискува да се нарани.

Тайната на тези комплекси за релефна мускулатура е във времето, в което мускулите остават под напрежение. Тук не се позволява да се оставя използвания уред на земята, докато не сте завършили и последното повторение на гигантските серии. Благодарение на тази тактика, вие ще изгорите много повече калории и ще поддържате висок сърдечния си ритъм за много по-дълго време. Поради анаеробния компонент на част от комплексите, вие ще допринесете за допълнителната консумация на кислород след тренировката, познат още като следтренировъчно горене на калории.

Тук ще видите тези комплекси, като сме ви представили тренировка както с дъмбели, така и щанга.

Комплекс с щанга

УпражнениеПовторения
Римска мъртва тяга10
Гребане с щанга с наклон напред8
Щангистко обръщане6
Преден клек с щанга6
Раменна преса с тласък от краката 6

Комплекс с дъмбели

УпражнениеПовторения
Преден клек с дъмбели10
Раменни преси с тласък от краката8
Преден или заден напад8
Ренегатско гребане8
Бицепс сгъване с редуване на ръцете8

Почивайте по 3 минути между рундовете! Изпълнявайте всеки от комплексите по 30 минути, за да получите една бърза, страхотна и ускоряваща метаболизма тренировка! И както споменахме по-рано, директно преминавайте от едно упражнение в друго, без да оставяте тежестите на земята!

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиПсихологияЛайфстайлНовиниЗдравни съветиЛюбопитноЗаведенияОбразованиеХранене при...