Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Коремни преси с въртене на тялото

Коремни преси с въртене на тялото

Коремни преси с въртене на тялото - изображение

Коремните преси с въртене на тялото са много добро упражнение за горните и страничните коремни мускули. Те се правят обикновено на наклонена лежанка, като ъгълът на самия наклон оказва силно влияние на натоварването. Вариантите за изпълнение могат да бъдат разнообразявани от вас по време на тренировката, като можете да правите например извивка само на ляво в няколко повторения, след това да смените само на дясно, можете да правите извивките последователно или при едно повторение да правите извивки едновременно и на двете страни. Всичко е въпрос на личен избор и на желание да се стресират мускулите, за да се получава растежа.

Начин на изпълнение на коремни преси с въртене на тялото

  • Легнете на пейката за коремни преси и фиксирайте краката си.

  • Поставете ръцете си до или зад врата.

  • Започнете да правите коремни преси, като в горната част извивате торса си към едното коляно, а на следващото повторение към другото.

Повторения и серии

Коремният мускул е добре да се натоварва по-често и по много. В зависимост от нивото ви на подготовка, можете да правите 5 серии по 25 - 50 повторения, като сменяте типа на въртене (можете да използвате примерите, които ви посочихме в началото).

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиСпортЗдравни съветиВидеоЛайфстайлЛюбопитноДиетиАлт. медицинаПсихологияЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти