Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Трицепс екстензии с въже над глава

Трицепс екстензии с въже над глава

Трицепс екстензии с въже над глава - изображение

Най-популярните трицепс упражнения, които се използват от хиляди трениращи са черепотрошач (френска преса), кофички и кикбек с дъмбел – всички те подпомагат развитието на латералната и медиалната глави на трицепсите. Те образуват външната част на мускула, неговата най-видима зона. Дългата вътрешна глава е също толкова важна, колкото и външните две. Тук в играта влиза трицепс екстензиите над глава.

Как се изпълняват?

Поставете въже на горен скрипец и застанете с гръб към машината. Хванете с двата края на въжето над главата и направете крачка или две, за да се получи опъване на кабела на скрипеца. Лактите са свити, а палците на ръцете сочат назад. Наведете се леко напред, изпънете ръцете и изправете китките. Задръжте за момент, след което отново свийте лактите, без да движите раменете си. Цялото движение идва от лактите и в крайната фаза се включват китките. Колкото по-свити са лактите, толкова упражнението става по-трудно и натоварващо за вътрешните глави на трицепсите.

Допълнителен съвет

Можете да „ударите“ дългата вътрешна глава на триглавия мускул и с трицепс екстензии от лег върху низходяща лежанка. Използвайте EZ щанга, която спускате зад главата си.

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛеченияСнимкиЛюбопитноАлтернативна медицинаПсихологияЛайфстайлАнкетиВидеоТестовеСпециалисти