Начало Спорт Влез във форма Фитнес упражнения Фитнес и Културизъм Драконов флаг

Драконов флаг

Драконов флаг - изображение

Драконовият флаг е едно от трите най-добри коремни упражнения (останалите 2 са повдигане на изпънати крака от вис и спускане с ролер за коремни преси), като то става популярно благодарение на Брус Лий. Движението само по себе си може да изгради невероятно силен и релефен корем и като цяло зона на талията.

Драконов флаг е сред най-трудните упражнения с използване на тежестта на тялото и именно това е причината, поради която той е подходящ за трениращи поне на средно ниво.

Къде се включва драконовия флаг в тренировката?

Мястото на упражнението е в края на тренировката, когато мускулите са най-загрели и сухожилията са добре разтегнати. Между сериите трябва да се почива добре, тъй като както споменах, упражнението е натоварващо и много трудно.

Начин на изпълнение на драконов флаг

  1. Легнете върху хоризонтална лежанка и с ръце над главата хванете ръбовете.

  2. Изправете коленете си, така че тялото ви да бъде в една линия.

  3. Стегнете мускулите си и издърпайте с ръце долната част на тялото директно към тавана, без да свивате краката си.

  4. Задръжте в тази горна позиция, след което бавно се спуснете надолу към лежанката.

  5. На няколко сантиметра преди докосването задръжте и след това изпълнете следващото повторение.

Ако не можете да повдигнете тялото си с изпънати крака, може в началото да го правите с присвити колене, а с течение на тренировките постепенно увеличавайте ъгъла на свиване до достигането на пълно изправяне.

 

Съвети при изпълнението на драконов флаг

  • Уверете се, че раменете и главата ви са в контакт с лежанката през цялото време на изпълнението

  • Постоянното следене с поглед на пръстите на краката е гаранция, че тялото ви остава изправено през цялата амплитуда на движението

  • Добрата мускулна координация е от съществено значение за изпълнението на драконов флаг. Добър вариант за усъвършенстване е заставането пред огледалото и опит за стягане на възможно най-много мускули на тялото едновременно.

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиСпортЗдравни съветиВидеоЛайфстайлЛюбопитноДиетиПсихологияАлтернативна медицинаЛеченияАнкетиТестовеСпециалисти