Начало Спорт Влез във форма Тренировки и програми Тренировъчна програма на звездите Тренировъчна програма на Шакил О`Нийл

Тренировъчна програма на Шакил О`Нийл

Тренировъчна програма на Шакил О`Нийл - изображение

Шакил О`Нийл определено може да бъде наречен знаменитост – той бе една от най-големите звезди на НБА, той танцува, прави рап песни и дори участва във филми. Стилът му на игра бе свързан с огромната му физика, като той буквално разхвърляше съперниците си по игрището, когато тръгваше да забива топката в коша. За разлика от баскетболистите от старото поколение като Лари Бърд и Уилт Чембърлейн, Шак прекарваше часове във фитнес залата и не случайно на левият му бицепс е изписано „Човекът от стомана“. Любимият му герой от комиксите е Супермен и той има татуировка с емблемата на супер героя, а тази тема присъства значително и в дома на Големия Шак. Той не крие, че именно Супермен е неговият идеал и постоянно се е стремял да постигне неговата физика. А тренировъчната програма? Вижте я:

Крака – горна част

  • Лег преси – 2 загряващи серии с 12 и 6 повторения, последвани от 3 тежки серии с 12, 8 и 6 повторения

  • Тренировка на степер – 3 серии с 8, 10, 10 повторения

  • Лег преси само с един крак – 3 серии с по 8 повторения на крак

Прасци

Гърди

  • Тласкане на дъмбели от лежанка – 3 серии по 12 повторения

  • Тласкане на дъмбели от възходяща лежанка – 3 серии по 12 повторения

  • Флайс – 3 серии по 12 повторения

Бицепс

  • Сгъване с права и с EZ щанга – 3 серии по 12 повторения

  • Сгъване с дъмбели – 3 серии по 12 повторения

Широк гръбен мускул

Трицепс

  • Трецепсови разгъвания на горен скрипец – 3 серии по 6-12 повторения

  • Френска преса с EZ щанга – 3 серии по 6-12 повторения

  • Кофички на машина – 3 серии по 6-12 повторения

Рамене

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛайфстайлСоциални грижиНовиниСнимкиСпорт и туризъмЛюбопитноИсторияНормативни актовеЗдравни съветиХранене при...